Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

14 May 2010

what can i says??

Semua manusia mengharapkan sesuatu yg datang dalam hidup mereka adalah yg baik-baik belaka...tapi adakah semua itu mereka dapat??? kadang kala ada yg tercapai dan kadangkala...tidak...itu semua adalah lumrah kehidupan....yg x mungkin kita ketahui...kesudahannya...kita hanya mampu berdoa..supaya kehidupan dalam hidup kita...adalah yang terbaik...begitu jua diriku...kehidupan akan datang...x pernah aku jangkakan...dan tak pernah aku ketahui...tapi aku hanya berdoa..supaya kesudahan dalam kehidupanku berakhir dengan sesuatu yang baik...aku adalah aku...dan x mungkin bertukar ULTRAMAN atau pun SAILORMOON...huhuhu...aku tahu setiap manusia telah di takdirkan kepada dugaan masing-masing....jodoh..pertemuan...yang telah di aturkan...kehidupan yang telah di takdirkan...aku bukan mengeluh...tetapi mungkin kadang-kadang aku rasa ntah...no feel...in my life...aku x tahu bila life aku bleh jadi da BOOOMMMM!!!!
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers