Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

27 March 2012

7 Panduan Menjadi suami romantik


1)Nyatakan cinta kepada isteri dengan perkataan sama ada secara berhadapan atau melalui sms kerana isteri akan merasa dihargai dan dicintai.

2)Cintai diri sendiri yang kemudiannya akan dapat mencintai orang lain sebaiknya. Orang yang mencintai dirinya akan melakukan perkara yg terbaik untuk dirinya, menjaga dirinya dengan sempurna dan akan mempunyai ketrampilan yang positif, tenang dan bahagia justeru sanggup berkorban apa sahaja untuk isterinya selagi tidan bercanggah dengan syarak.

3)Memperbanyakkan masa bersama, makan berdua, berbual, bergurau senda, berpegangan tangan dan “jangan pedulikan” apa orang lain nak kata selagi anda tahu ia tidak salah di sisi agama.

4)Buktikan romantik anda melalui sentuhan. Apabila duduk berdekatan suami memegang tangan isteri dengan lembut, jika mahukan sesuatu pergi dekat dengan isteri atau beri isyarat tanpa meninggikan suara. Biasakan bersalaman/berciuman jika hendak berpisah untuk urusan kerja atau lain-lain.

5)Jangan lupa hari-hari istimewa spt ulangtahun perkahwinan dsbnya.

6)Tidak kedekut menghulurkan buah tangan atau hadiah.

7)Pandai memujuk yang paling penting.

alahai manja seperti kucing...kihkih

hehe...ada ke agak-agak tue...only me know la...my hubby biarlah rahsia antara kamu dan aku...kan dear...huhuhu...yang penting i love u n abang adalah lelaki yang paling terbaik untuk ayang...kurniaan ilahi...alhamdulillah Amin...tq Allah.
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers