Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

01 December 2010

Married OledY!!!



Alhamdulillah..semuanya lancar...bersyukur dan berterima kasih kepada semua yang menjyakan majlis perkahwinan kami....sgt2 terharu...18 NOVEMBER 2010....aku bergelar isteri kepada Muhammad noor mutakim mohamed...segala tanggungjawab sebagai seorang isteri bermula pada hari itu...kini sudah 14 hari bergelar sebagai seorang isteri...kehidupan tidak lagi seperti single dahulu....sekarang hidup berdua...makan pakai suami dah jadi tanggungjawab aku....sebagai seorang isteri...sangat2 berbeza ketika keseorangan waktu sebelumnya....semoga aku tabah mengharungi kehidupan berumah tangga...Amin ya rabb....

Ahad yang lepas patutnya aku dah start keje....tapi diserang demam panas dan sakit mata...sambung cuti la gayanya....g klinik doc bagi mc 2 day....siap kene inject lagik!!! lepas2 tue kebah la ckit demamnya....2,3 jam lepas tue menggigil kembali....huh...x tahu nak ckap apa dah....sakit seruruh tubuh....b ckap mayb demam urat kot...aku iyerkan jelah....memang x larat sangat2 time tue....makn ubat pun x sembuh2....mata pun makin merah....mamapapa ngan mak mertua bimbang takut denggi....InsyaALLAh tak....mayb demam letih kenduri hari tue kot....demam SHOCK kot...d sebabkan x kebah...b pun antar klinik kerajaan kat kubang kerian....dapat lagi mc 3 hari....dapat lagi ubt sakit mata...and then Alhamdulillah hari nie beransur baik....cuma mata sahaja yang masih merah....dan sedikit senak....
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers