Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

13 December 2010

Ya Allah Tabahkan Hatiku...

Berita yang telah lama kami tunggu....b d panggil REKRUT....Ya ALLAH...kami bersyukur...rupanya rezeki perkahwinan kami....B di panggil untuk menyertai anggota PDRM....Pada 18/1/2011....d PD...Ak adalah orang yang paling bahagia...sebagai seorang isteri kerana Impian Suamiku tersayang hampir berjaya....Syukur padaMU YA ALLAH....Namun dalam kegembiraan ada kegusaran dalam hatiku...aku akan keseorangan tanpa suami ku d sampingku...sepanjang suamiku menjalani latihan....selama 6 bulan....kami terpisah x tahu dapat ke tak berhubung dalam masa 6 bulan tue....aku bahagia tapi juga bersedih pabila d tinggalkan walaupun seketika...amat sukar diriku untuk memahami situasi yang akan aku lalui keseorangan...macam-macm dalam benak fikiranku....namun aku tahu itu untuk masa hadapan kami...aku sentiasa berdoa supaya aku dan suamiku sentiasa d bawah lindunganNYA...d berkati hidup d dunia dan akhirat...INSYAALLAH....Semoga suamiku dapat menjalani latihan dengan sempurna nanti....aku juga dapat melalui ketabahan hidup dengan lebih tabah dan cekal....walaupun tanpa suami d sampingku aku BERJANJI aku akan TABAH untuk menghadapi semua ini....Dengan Izin ALLAH...Aku bersedia untuk menghadapinya....AMIN.. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers