Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

01 March 2011

New Month...


Assalamualaikum...dan selamat pagi....hmm sejuknya pagi ini...d sebabkan hujan yang sangat lebat pada pagi hari....patutla semalaman panas yang teramat...mama la cakap panas tp aku semalam xlah panas sgt...lagipun tingkap terbuka...setiap malam tido dengan membuka tingkap...d sebabkan kawasan putrajaya nie teramat la panas...x tahulah kenapa...rumah kalau x pasang penghawa dingin memang panas la kat cnie...harapkan kipas kipas sepertinya hanya memusingkan haba yang panas jugok!!!huhuhu...ntahlah dunia makin tua...amat berbeza ketika aku kecik2 dulu...today masuk bulan baru bg thun 2011...sekejap jerk masa berlalu InsyaAllah...walaupun aku kekadang terasa teramatla lama...pejam celik..pejam celik...sampailah masa aku berjumpa dengan suamiku yang tersayang...InsyaAllah...aku teramat merindukannya...aku berdoa semoga b dapat pulang bulan 4 nie...walaupun sekejap terubat jugak rindu aku nie...18/3/2011 naper erk kat kelendar sebelah tue aku pangkah merah tuh!!! kehkehkeh...maknanya cukuplah 2bulan b tidak bersama aku...dan usia perkahwinan kami sudah masuk 4 bulan...muahh...ayang sayang b dan sentiasa merindukan b...semoga kita cepat2 bertemu yerp...i love u b.. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers