Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

28 February 2011

Masa Yg Berlalu...

Assalamualaikum...dan selamat pagi...erm ceriakan diri pada pagi yang bg aku sejuk dan nyaman nie...."masa yg berlalu"...kenapakah title sedemikian rupa...haha...saje jerk pun...aku rasa "time" tue cepat berlalu sgt2...berbanding masa aku kecik2 dulu...kadang-kadang hati takut...bukan apa bumi dah semakin tua....musim pun dah makin x menentu....kadang-kadang panas...kadang-kadang ujan...walaupun sepatutnya bulan 2,atau 3 biasanyakan musim panas terik...tp sekarang ptg2 mesti ujan dan kilat yang sangat2 kuat....berdentum jantung tau....tp aku sentiasa berdoa supaya aku dapat menjalani kehidupan bersama suami tersayang...yang sekarang nie berada jauh dari sampingku...sebelum bumi menjadi semakin "tua"....tp pelikkan...walaupun aku rasa masa cepat berlalu...bg perkara2-perkara lain...namun aku tetap merasakan lamanya b tak berada d samping aku...huhuhu...biasalahkan...orang yang menunggu sesuatu pastinya terasa perjalanan yang d tunggu tuh lama...tp sebenarnya x lama pun..."sabarlah sayang"kata b pada aku...InsyaAllah ayang sabar menunggu kepulangan suami ayang yang tersayang...yang penting b sntiasa dekat d hati sayang...cewahh!!..beromantika pulak d c nie...haisss...buat malu saja...hahaha...alah yang nampak tue...buat2lah x nampak ok!! lagipun niekan blog aku...saya punya ceritakan...so tak kesahlah nak apa2 pun...kehkeh!!! jangan jelesss!! www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers