Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

17 February 2011

really miss that moment....

Assalamualaikum...selamat tengahari...korang makan apa...lunch hari nie...hmmm...hari nie aku puasa...keh...keh...so petang nanti baru makan ler...aku rindukan saat bila d dapur bersama b tercinta...b selalu teman dan kami selalu masak bersama...really...really miss that moment...aku rindu memasak untuk b...masak makanan kegemaran b...aku masih ingat aku nie penakut ckit bila menggoreng...apa2 pun bab2 menggoreng sebatu aku duduk dari dapur tue...takut meletop mak oiiii!!!...kang x pasal kena muka aku nie...saper nak bayar insurans kan??? keh...keh...sambil2 nak bermanja...b selalu tolong bab2 menggoreng nie...hehe...pendek kata b selalu tolong aku bila d dapur...terima kasih YaAllah mengurniakan seorang suami yang penyayang dan memahami seorang isteri...aku bila time memasak, memang suka memasak bersama b...kasi semangat cket...kehkeh....x derlah semangat tapi semoga perkahwinan lebih rukun dan damai....InsyaAllah...aku berdoa semoga hubungan kami dan kemesraan ini terus berpanjangan hingga akhirnya...Amin...walau sesibuk mana pun dalam menjalankan tugas harian...namun kasih sayang dan kemesraan tidak pernah akan luntur antara kami...Amin... www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers