Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

20 February 2011

Yesterday...today...

As salam...hari nie...dan semalam...aku tunggu b coll...atau sms...tapi x ada pun...masih belum dgr suara b lagi hari nie...dan semalam...agaknya line x clear or what x tahulah tue...sampai tertido aku menunggu semalam...huhuhu...hari2 pun memang dah gitu...sampai terbawa mimpi...kadang2 tuh...tp x pelah...aku tahu b sentiasa sayang dan ingat pada aku...itu yang penting kan...ermmm..hari nie kak ning yang masak...hahaha...aku juz makan jerk nanti...biasanya aku yang masakkan??alah sekali sekala nak manja2...bukan setakat manja tp hari nie mood lazy banyak sangat... www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers