Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

24 November 2011

UKHTY

~;;* UKHTY *;;~ Ukhty ... Jangan kau goda mata ini dengan dandanan yang banyak membuka auratmu ... Jangan sampai aku tak sanggup menahan nafsu hingga Allah membenciku ... Ukhty ... Jangan keluarkan kata merdu dari kalbumu ... Ku takut jantung ini berdetak tak beraturan hingga gejolak darah muda tak mampu ku tahan ... Ukhty ... Jangan beri sedikitpun kesempatan padaku untuk menyentuhmu ... Karena itu awal dari nafsu menguasaiku yang akan selalu menagih jika aku bertemu denganmu ... Ukhty ... Jangan mau jika ku ajak pergi berduaan ... Kerena aku takut curi-curi kesempatan hingga terbuai oleh syahwat yang terus memburu kenikmatan semu ... Aku ingin kedekatan kita bukan malah menjauhkan kita dari Syurga ... Aku tak ingin kedekatan ini membuahkan kita berdua masuk neraka ... Andai aku bukan orang yang terbaik untukmu, ku rela lepaskan atribut cintaku padamu ... Demi menjadi yang terbaik bagi Allah ... Biarlah aku menangis menahan rindu gejolak nafsu padamu ... Demi ketakutan ku dari siksa Rabb-ku


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers