Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

22 July 2011

I pemalu!! u know??

malu!!malu!!! iskh

Assalamualaikum, selamat pagi...hurm, nak tahu tak saya nie pemalu tahap gaban nie...dari sekolah tadika sampailah sekarang, tp sekarang kira ok ckit la...ckit...haha..nak berkawan pun malu, sekarang nie mencuba jugak untuk keluar dari kepompong "pemalu", sebb tue sekarang sedikit ok...kalau dulu nak tegur org pun ase segan semacam, sbb tue sy x ada kawan seribu...huahuahua...memangla org kata kawan ramai nie bagus yer idok...tp kalau xreti nak berkawan cam i nie, pemalu, susah cket la kan nak dapat kawan baru, kawan?? of coz ada...lorang nak ckp saya x ada kawan lertuh!! iskh...idok ler sampai x ado..apala korang nie...x sayang mulut per...lalala...haha (suka tuduh2 kihkih,sorry naik lory) tp nak dapat kawan baru tue...x senang la bagi saya..haha..kamu?kamu? nak jadi kawan saya? bleh jerk...hehe..saya bukanlah sombong..tp pemalu, btw orang tak kenal saya selalu cakap saya nie sombong, depa tak tau..saya bukan penyombong lar...saya pemalu....korang nie suka-suka jerk wat andaian tau!! tak baek lar...haha..husband i pun ckp i sombong dulu-dulu...time tackle2 tue..iskh korang nie semua nak tau...x bley la secret ok!! haha...(perasan cam org nak amik tahu haha!!) tp serieyes...i memang pemalu, tp kalau u all dah kenal u tahulah i macmmana, x macm pemalu pun...cuba tnya kawan-kawan saya...hehehe (macam la korang tahu saper kawan saya), korang tegurlah saya, saya pasti membalasnya...hehe...almaklumlah saya nie pemalu tahap gaban kan!! saya nak tegaskan kat cnie...saya x sombong tau!!

AMARAN KERAS
SAYA TAK SOMBONG
SAYA BAIK JERK X PERNAH MAKAN ORANG LAGI, MAKAN KAKI PERNAH LER (kaki aym jerk!! hahaha!!)
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers