Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

22 July 2011

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

Selalu ingat saya, faham keadaan seorang kawan sewaktu sedih,gembira..bahagia, x suka yang suka kata yang bukan-bukan...tak tahu tp cakap yang bukan-bukan menybabkan saya terasa hati..(i sensitip tau!!) so beware...haha...tau takot!!

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

Sangat suka wat saya gelak..(walaupun x kelakar mana pon haha!!), i hargai u tau!! lap u lah...sapelah tue..hahaha!!

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

x pernah ada perasaan DENGKI pun dekat saya, (macam la ramai yang dengki dekat u!! wekss) tp sentiasa menjadi penyokong setia d belakang tabir, saya senang ke?? saya susah apatah lagi....kehkehkeh..

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

Sporting, dan boleh di percayai, bila kita cerita yang secret-secret kat dia...dia xpernah canang-canang citer kita kat orang lain..dia simpan jerk lam hati dier elok-elok  siap berpagar lagik!! sampailah akhirnya...kehkehkeh..

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

Take Care Of me!! semestinya la kan...lalala...(walaupun x ada yang take care) kuang..kuang..haha nopla..of cos ada!!

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

Boleh terima saya seadanya sebagai kawan...lalala...yerlah kitakan manusia biasa of cos ada yang salah silap..tp tetap jugak dia nak kawan ngan kita...kita terharu tue!! kehkeh...

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG

Tak pernah ngumpat-ngumpat d belakang tabr saya...haha ha...saper yang pernah wat tue, cepat-cepat mintak maap okey!! haha...nanti dose, dahla dosa pahala dapat lagik kat kita...xperlah kita suka!!! hehehe...

banyak lagi kot korang sambung sendirik lah...
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers