Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

20 June 2011

Bila saya Rajin!! hihi

Rajin nak design something la katakan...by the way..suka hati saya la kan...hehe, saya nak wat apa pun..hehe..org x suka tak yah lah baca kan..tak yah lah tgk lah kan..hehe..yang penting saya suka apa yang saya buat...actually sayan memang suka bermain dengan Adobe phtshp..always everyday lah...apa yang saya nak design saya wat jerlah..hehe..nak tgk bleh...jeng..jeng..


yang muka sombong tue hubby  "my bby panda" kikik...yang tomei ayu tue konon..hurm..Of coz me!! ok...im his queen..hihi..pastu katak tue apa ke jadah duk c 2?? hehe..sajerk je letak...nampak shomel lak froggy tue duk c 2..so i letaklah..biarlah x ada kena mengena pun..by the way.."suka hati saya" haha...syok sendiri ker? ahh what ever..saya buat untuk my sayang la..bukan untuk you!! haha..

arghhhh!!! hubby..ayang nak jatuh dah nie...hihihi.. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers