Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

10 June 2011

Saya tak faham

Assalamualaikum..dan selamat malam..kenapa lah agaknya yerp!! post title nie  "saya tak faham"? hehe...saya sebenarnya tak faham dengan kerongkong saya nie...tak tahu apa masalah, dah dua minggu sakit pastu kurang and then sakit lagi..dah kemam macam2 ubat dah..dah telan macam2 dah pun tp satu jerp belum..belum jumpa doc pun lagi..dah berapa kali hubby pesan dah..tuelah x dengar cakap hubby kan..tp semalam dah ok dah..menelan pun dah tak sakit, tetiba malam nie terasa kembali peritnya menelan..uishh..apa masalah pun tak tahu..kejap ok kejap ko..huhuhu..xleh jadilah macam gini...kan..kan..kalau hubby ada bersama confirm dah kena pegi jumpa doc dah nie...tp bila hubby tak berada d cc, penyakit malas nak jumpa doc tue...menebal sangat2..tak tahulah why...hihihi..hopefully will b ok ASAP...huhu..x nak p jumpa doc...doakan saya ok...

actually rindu tahap gaban dekat hubby huhu..myb sbb tuelah sakit nie tak baik-baik...erm namo lah kerongkong, jangan manja-manja ok..nanti kita jumpa hubby ok...hohoho...really need u sweety pie...miss u like crazy..Allah jerk yang tahu..sepanjang hubby tak ada d cc, asyik x sihat jerk memanjang, lepas sembuh itu itu pulak,,,and then itu...itu dan itu.... www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers