Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

10 June 2011

Saya TAK SUKA!!

Assalamualaikum, dan selamat pagi...apa cerita anda hari nie...hehe, saya pula nak bercerita tentang list kat facebook saya, ramai yang add dan lama sudah tidak bertemu tp sekadar add sahaja, namun untuk menegur jauh sekali, saya tak pasti diorang nie add untuk apa??? memang kenal lagi saya atau pun tak, tp kalau tak kenal xkan la diorang add pulakkan? add maknanya kenal sbb saya pun apprve org yang saya kenal sahaja, memandangkan saya macam tue sudah tentu saya pun kenal dia...tp yang menghairan kan saya, add tapi tak pernah nak bertegur, sdgkan dah bertahun lamanya menghilang, patutkah? begitu...x patutkan? so apa pendapat anda? diorang nie add untuk apa sebenarnya yerk? kalau sekadar nak membanyakkan friends list, x payahlah sbb saya tak berminat nak jadi kawan pasif macam tue...sekadar friends list sampai berjuta pun tp sekadar nama, x pernah tegur buat hape?? x ada maknanya kan?memanglah berkawan biar ramai...namun berkawan biarlah betul2 berkawan...bukan sekadar "mengumpul" kawan, jerk tau!! ada setengah tue pulak saya tnya dia kenal tak saya...tp jawabnya tak kenal..yg tue sy tak kesahlah mungkin dia memang btul2 tak kenal...tp tak nak kenal pun dgn saya, mana tidaknya lepas cakap tak kenal senyap terus dan langsung tak bertanya siapakah gerangan saya ini...hmm, manusia mempunyai pelbagai watak, semuanya sukar untuk di ramal, walaupun dulu kita pernah rapat dengan seseorang itu, namun tak mustahil dia lupakan kita dan kenangan kita bersama dia kan?X MUSTAHIL..huhuhu...

tp saya RESPECT dgn kawan saya sorang nie...walaupun dia jarang nak on9 kat fb ker hape ker...dia selalu tnya khabar...antar msg, ada jugak yang ikhlas berkawan dgn saya, saya amat menghargai dia, mungkin dulu dia kurang mennjukkan sikap matang pada dirinya, tp setelah dekat 2 tahun terpisah dia dah semakin matang meniti ranjau kehidupannya, saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk dia. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers