Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

14 June 2011

Kasih sayang itu tanda kekuasaan Allah S.W.T

"Kita x perlu mencari cari seorang manusia yg SEMPURNA utk menjadi TEMAN SEJATI, cukuplah mempunyai Seorg TEMAN yg menjadikan kita SEMPURNA apabila BERSAMANYA.. ..

Terima lah dia seadanya...apa yg diharapkan kesempurnaan si dia andai kita tidak sesempurna mana....jadi lah pasangan yang saling melengkapi antara satu sama lain...

I love u so much hubby...terima kasih d atas segalanya..mencintai,dicintai,menyayangi,disayangi,merindui,dirindui..InsyaAllah hubby adalah seorang teman yang menjadikan ayang SEMPURNA apabila BERSAMA hubby..Syukur padaMu ya Allah, menyatukan kami berdua, sesungguhnya sangat bahagia apabila membina "MASJID" dari restuMu dan restu kedua ibubapa...semoga kami sentiasa di bawah lidunganMu, dimurahkan rezeki, dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.walaupun hubby tak di samping ayang, namun ayang sentiasa mengharapkan dan berdoa semoga kita bersatu kembali dan hidup bersama-sama, ayang sangat merindukan saat itu, namun ayang juga bersyukur hubby jauh untuk masa depan kita bersama. Ayang sentiasa mendoakan hubby, dapat menjalankan tugas dengan sempurna, tak sabar rasanya nak tgk hubby pakai uniform...hehe..semoga impian hubby tercapai hendakNya.semuanya dengan izin Allah.

My hubby, my hero, my everything...i love u dear..
kasih sayang seorang suami itu cukup indah daripada kasih sayang seorang kekasih yang belum diijabkabulkan.
Syukur padaMU YA ALLAH.
Perpisahan dalam percintaan yang belum puas, menambahkan eratnya kasih sayang. Itulah sebabnya matahari meninggalkan bumi pada malam hari.
Ayang sentiasa menanti kepulangan hubby, sangat sabar menanti.InsyaAllah.
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers