Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

15 June 2011

hurm makan x abis!!

Makan x habiskan..hurm penyakit jugop tuh..tp kalau hubby suapkan sampai x sedar pun makanan dah pun abis lagi tambah der...haha..penyakit manja x heranlah kan?? whatever, suami sendiri..x ada saper nak condem kan....hehe..dgn suamilah berkat tau kalau nak manja-manja...

pinjam gambo datuk ct kehkeh..romantiknyoh


tp orang sekarang nie manja-manja time tak kawin lagi... dah kawin esok d tinggal-tinggalkan...hohoho...ntah2 kawin pun dgn orang lain...huhuhu..sbb tue dalam islam perkara yang "dekat-dekat nie haram...hehe..uik jadi ustazah lak tetiba..xlah sekadar ingatan bersama jerk..keberkatan suapan suami tue...buat si isteri x selera makan pun seperiuk abis...hehe..tp memang betul, nikmatnya perkahwinan tue amat terasa bila berkahwin, saya merasainya setelah berumahtangga, nak rasa kenalah kawin...memang kenyataan tak seindah mimpi tp seharusnya sentiasa menerima dan memberi semampunya sahaja..jgnlah meminta-minta yang tidak mampu di berikan...parah jadinya...tp kalau kasih sayang seharusnya dan memang wajib memberi dan menerima d dalam sesebuah rumah tangga..syukurlah saya dapat hubby yang layan kerenah saya nie...hehe..sbb saya suka nak manja-manja..lagi-lagi dengan hubby..kalau boleh x nak berselisih faham...dalam meniti kehidupan, namun lagikan lidah tergigit inikan pula suami isteri hehe, bergaduh ckit-ckit tue asam garam rumah tangga, yang penting pandai mengatasi keadaan itu yang paling penting...dan utamanya..penyakit saya nie kalau hubby ada, nak jerk ikut kemana hubby pergi..hehe..keluar lah kemana pun, nak jugak ikut..ntahlah dah memang penyakit bongsu kot gituh..dulu ngan mamapapa, sekarang ngan hubby pula...hehe..saya selalu berdoa semoga hubungan kami sentiasa bahagia dengan izinNya.InsyaAllah. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers