Be pleasure to leave your linky..have a nice day!!

BFF

21 June 2011

Dulu...kini...

Assalamualaikum salam petang...hurm..suka sangat merajuk kan..hehe..kononnya manja la tuh..hihi..(mengata kat diri sndiri), apa kaitan dengan post title lak ngan merajuk awop tuh?? hurm...dulu memang la suka dan selalu sangat-sangat nak merajuk..hihi...tak kira nak tunggu jugak d pujuk, malas nak cepat cool pun...nak jugak gewe (hubbyku sekarang) pujuk...x pujuk x mo cakap lagik!! hihi...

tp sejak saya menjadi isteri yang sah...saya lah yang paling cepat nak cool...belum d pujuk lagi saya dah ok...kebanyakannya la...begitu...sebab apa?? apakah sebabnya?? sebab saya selalu ingat yang kalau suami murka selagi x d ampunkan, selagi tue kita buat dosa ngan suami...so dgn segeranya saya terus cool...saya tak nak berdosa ngan hubby...hehe..tuelah sebabnya...baik tak? baik tak? hehe...xlah baik sangat tapi mencuba untuk berubah yang lebih baik...i love u hubby...miss u so much. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

setitikkasihseikhlascintaku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers